22:17

Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? | Bieganie jest spoko

Dzień dobry, albo dobry wieczór, długo mnie tu nie było, zdecydowanie za długo. Dlaczego? Przyczyn jest wiele, ale nie o tym będzie ten post. Chciałam Wam opowiedzieć o zmianach jakie tutaj nastąpią oraz o moim bieganiu podczas mojej nieobecności.

Znalezione obrazy dla zapytania i'm come backZacznę może od najważniejszego, czyli moje pierwsze 10 km. Niesamowite uczucie, przebiec swoje pierwsze 10 km, ja zrobiłam to w 46 minut. Moja przygoda z bieganiem skończyła się z początkiem września, czyli klasy maturalnej. Jednak nie chciałam stracić kondycji, więc przerzuciłam się na siłownie! Chodzę w miarę regularnie i powiem Wam, ze to jest coś niesamowitego, ale o tym napiszę w innym poście. Podczas mojej nieobecności brałam też udział w Runmageddonie, tylko jako wolontariusz (kolejna kontuzja), ale i tak niesamowite przeżycie! Jednak dlaczego postanowiłam wrócić? Długo chodziło mi to po głowie, lecz ostatecznie zdecydowałam się, gdyż dostałam masę komentarzy, że czekacie, pytacie co się stało. Szczerze, zawsze najbardziej zależało mi na kontakcie z czytelnikami, niż na czymkolwiek innym. Dlatego Ci ludzie sprawili, że wróciłam.
Odnośnie zmian jakie chciałabym wprowadzić (mam nadzieję, że ktokolwiek tu wróci i to skomentuje:( ) to chciałabym mieć z Wami lepszy kontakt, macie jakiś pomysł? Co byście chcieli? Przypominam także o Snapchacie: bieganieblog Czasem pojawią się tam konkursy no i więcej mojego życia prywatnego oraz wzmianek z siłowni. Dla tych z Was, którzy tak długo czekali szykuję pewną niespodziankę! Ale to niebawem! Jak możecie zauważyć wygląd bloga też się zmienił, albo raczej zmienia, bo ciągle szukam czegoś lepszego.
Z nowości to: powstanie specjalna sekcja na blogu, na której będziecie mogli się wykazać, ale o tym będzie innym razem.

Wybaczcie mi, że ten post jest taki troszkę o wszystkim i niczym, ale bardzo się boję, że straciłam już wszystkich czytelników :( Postaram się to naprawić!

Póki co zapraszam Was na snapa: bieganieblog
Tam będzie więcej nowości i motywacji!

Do następnego razu! PaPa <3

1 komentarz:

  1. wydaje mi się, że wtedy miałas inna szate graficzna bloga :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
- Nie odpowiadam jeśli komentarz to kopiuj-wklej i nie ma w nim nawiązania do posta
- Zostaw link do swojego bloga!

Copyright © 2016 Bieganie jest spoko , Blogger